A1-automaailma – Vaihtoautot Lahti
Yhteystiedot
Katuosoite
Laatukatu 17
15680 Lahti
Ota yhteyttä
asiakaspalvelu@a1-automaailma.fi
Olemme avoinna
Ark. 10:00-18:00
La 10:00-15:00
Sopimuksen mukaan avoinna myös muina aikoina.
Automyynti
Meillä on tyytyväisiä asiakkaita
Suosittelen,ammattimaista toimintaa.Auto oli jo pihassa seuraavana päivänä.Kiitos Joonas
Todella sujuvaa autokauppaa joka sujui kaikin puolin vaivattomasti.
Sujuva asiointi omalla kohdallani! Auto vastasi odotuksia & palvelu asianmukaista. Varmasti tulen vielä palaamaan liikkeeseen. Kiitos Jani
Nopea, kohtelias ja ystävällinen palvelu.
Todella hyvä myyntiasenne ja asiakastuki
Autokaupat sujuivat vaivatta ja vaihdokistakin saatiin käypä hinta. Ei mitään valittamista. Suosittelen ehdottomasti jos valikoimasta oman makuista autoa löytyy
Lämmin kiitos hyvin hoidetusta autokaupasta. Myyjän kanssa oli helppo hoitaa asioita puhelimitse ja erityisesti asiakirjojen ja kuvien vaihto sujui nopeasti ja vaivattomasti WhatsApp-viesteillä.
Auto toimitettiin kotiin juuri sovittuun aikaan. Tämä toimitustapa on hieno ja arvostettava palvelu.
Kyllä on helppo suositella tämän liikkeen palveluja muillekin.
-risto-
Kesärenkaat 10.3.2026
Huomasimme jälkikäteen, että sovitut kesärenkaat eivät olleetkaan mukana kun auto pihaan tuotiin. Olivat harmiksemme jääneet vielä liikkeen tiloihin. Myyjä vakuutti, että renkaat tulevat jälkitoimituksena.
No, odotellaan, ei ole vielä kesärenkaille käyttöä, kevättä vasta odotellaan
-risto-
Auto toimitettiin kotiin juuri sovittuun aikaan. Tämä toimitustapa on hieno ja arvostettava palvelu.
Kyllä on helppo suositella tämän liikkeen palveluja muillekin.
-risto-
Kesärenkaat 10.3.2026
Huomasimme jälkikäteen, että sovitut kesärenkaat eivät olleetkaan mukana kun auto pihaan tuotiin. Olivat harmiksemme jääneet vielä liikkeen tiloihin. Myyjä vakuutti, että renkaat tulevat jälkitoimituksena.
No, odotellaan, ei ole vielä kesärenkaille käyttöä, kevättä vasta odotellaan
-risto-
Kaunis sininen auto lähti uuteen kotiin. Vielä on mahdollisuus pitää viisi tähteä, kunhan puuttuvat vanteet ja takapenkkien lämmitys saadaan kuntoon. Kiitos!
Hienoa kauppaa ja hyvä palvelu.

